les nostres dades

Benvinguts i benvingudes a la Línia Miró.

Alumnes Matriculats
PERSONAL
Aules
Anys formant

l’escola de les petites revolucions.

Línia Miró

L’escola Joan Miró es proposa avançar creant una línia educativa pròpia, la Línia Miró. Una manera de fer que ens caracteritzi, que ens faci tenir orgull d’escola i que ens permeti oferir als nens i nenes, i a les seves famílies, acompanyament i oportunitats diverses i enriquidores.

Per avançar més en aquest camí, estem modificant les aules per aconseguir espais on l’experimentació, i la motivació per conèixer, siguin el motor del aprenentatge. Ambients que facilitin anar més enllà dels temps programats i repetitius.

Volem oferir als infants uns espais rics i variats on poder desenvolupar la seva curiositat i on puguin crear-ne de noves, a través de tot el que aquests espais poden oferir-los.

L’escola Joan Miró vol acollir, de la millor manera possible, subjectivitats i diferències. I a més, es proposa arribar a ser un espai on cos i ment puguin ser un tot.

Volem redefinir el rol del mestre, perquè sigui qui exerceixi la responsabilitat educativa, respectant la identitat real del nen, respectant també el temps de descobriment. I sempre, seguint el ritme en el que els infants creen connexions, moguts per un interès i desig de coneixement intrínsec. Un guia que acompanyi a l’infant en el seu procés d’aprenentatge.

Som conscients que tot això comportarà desafiaments, tant per l’escola com per la família. Volem afrontar-los i millorar junts, som un equip. Així doncs, la nostra escola pretén ser un espai obert a l’entorn de l’infant, i volem promoure la participació de les famílies i fomentar la permeabilitat escola-família.

Us proposem caminar plegats i mantenir una comunicació fluïda. Podem fer-ho en persona, com sempre, mitjançant l’agenda escolar o notes escrites. Tanmateix, volem impulsar l’ús de la pàgina web: www.escolajoanmiro.com i del twitter: @escolajoanmiro. Us animem a que ens seguiu!

Us volem convidar, també, a participar en la creació d’aquesta línia d’escola, la Línia Miró. Estem convençuts que aquest tarannà propi permetrà a l’escola oferir més oportunitats i donar als infants la possibilitat de construir estratègies per solucionar problemes, de tenir autonomia de pensament, de saber analitzar la realitat, de treballar en equip, de ser creatius i de tenir la capacitat d’imaginar i viure una vida plena d’oportunitats.

Meet Our Team

Plugins your themes with even more features.