COMUNICAT A LES FAMÍLIES.

Comunicat a les famílies.

Benvolgudes famílies. Els fets que com a societat estem vivint, sens dubte, són excepcionals. Catalunya s’enfronta a un dels moments claus de la seva història. No podem negar que les dinàmiques polítiques estan derivant en un risc per a la nostra convivència, aquella que tradicionalment havia estat exemplar i que sens dubte ho tornarà a ser.

És, ara més que mai, feina de tots lluitar per recuperar aquest tarannà per damunt de les opcions polítiques que amb total legitimitat defensem en els entorns corresponents.

L’escola Joan Miró tradicionalment ens hem mantingut al marge de qualsevol opció polític-ideològica. I ho continuarem fent. És un dels nostres principis bàsics. Famílies de totes les tendències han de veure l’escola com el punt de trobada on els nostre fills siguin educats i no adoctrinats.

És per això, i entenem que tothom no estigui d’acord, que el claustre hem decidit participar a l’aturada de serveis que tindrà lloc demà dia 3 d’octubre amb l’únic punt que algunes entitats com CCOO o UGT han posat damunt de la taula.

Aquest és el següent:

Per a la nostra escola, la violència física no es pot acceptar en cap context i menys en el que ens trobem. Si intentem respectar TOTES les veus i idees hem de marcar com a línia vermella l’ús de la força. No volem transmetre la idea de que recolzem una opció política, el nostre claustre és divers i plural i com a director estic orgullós de que així sigui, i he de destacar que en moments on les sensibilitats són tan extremes MAI ningú ha influenciat ni directa ni indirectament en els nostres fills i filles. I us garantim que seguirà sent així.

Demà, llavors, l’escola funcionarà amb uns serveis mínims que consistiran en un membre de l’equip directiu i dos mestres del claustre. Tots tres han estat escollits en un sorteig. Com podeu entendre, us demanem la col·laboració i l’ús del sentit comú a l’hora de portar o no els vostres fills i filles a l’escola.

El servei de menjador, no funcionarà demà. L’empresa encarregada així ens ho ha fet saber.

Atentament. Claustre de l’escola Joan Miró